بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازهم جسارت و قدرت بالای ریسک پذیری امیر قلعه نویی!

http://www.irfreeup.com/uploads/1362429030892.jpg

با توجه به ترکیب تیم استقلال مقابل صباباتری قم باید به شجاعت امیر قلعه نویی تبریک گفت و نیز به این همه جسارت و شهامت وی نازید!
امیرقلعه نویی با وجود محروم و مصدوم بودن پنج مهره تاثیر گذارو اصلی خود،به مجتبی جباری نیز بخاطر فشار نیامدن بر روی پاهایش و خسته نشدن وی و آماده نگه داشتن بیشتر برای بازی حساس روز جمعه با تراکتورسازی استراحت داده بود و کنار دست خود  روی نیمکت نشاند!کاری که سال قبل مظلومی جرات را نداشت و دیدیم با توجه به فشرده گی بازیها و اردوهای تیم ملی خسرو حیدری و مجتبی جباری را به دلیل بازی دادن بسیار دچار مصدومیت کرد و خودش و تیمش را در حساس ترین هفته های لیگ یازدهم از وجود این دو مهره بخصوص جباری محروم ساخت و در نهایت نتوانست درعین شایستگی به مقام قهرمانی دست پیدا کند!همچنین با توجه به خالی بودن دست قلعه نویی این مربی بنا بر اشتباهات  ضعیف حنیف عمران زاده در مقابل الریان قطر،وی را نیز در ترکیب اصلی استقلال قرار نداده بود!
این همان فرقی است که یک مربی بزرگ را با دیگر مربیان متفاوت تر و موفقتر نشان می دهد می توان گفت همین موارد و تصمیمات  مقتدرانه،ذیرکانه و صدالبته با قدرت ریسک پذیری بالا از دلایل مهم موفقیت امیر قلعه نویی می باشد.به قول معروف یکی از همان فوت های آخر کوزه گریست که هر شاگردی باید خودش آن را توسط کسب تجربه بدست بیاورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 12 / 1391برچسب:امیر قلعه نویی,استقلال,لیگ دوازدهم,هفته بیست و هشتم,صباباتری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com